fredag 18 december 2009

Sista dagen i KL

Detta blir sista gången jag skriver blogg från KL, lite vemodigt. Får se hur länge jag håller på i Sverige. Några av mina vänner här vill följa oss hemma också, så vi får se...
Väskorna står nu packade innanför dörren och väntar på taxin. Planet går kl 9 i kväll till Bangkok. Min man skämtar med mig och säger "vilken tur Marie nu kommer du till Thailand också". Jag har tjatat om att jag vill åka dit när vi ändå varit så nära. Nu får jag tillbringa 2 timmar på flygplatsen där. Kanske får bli en tripp dit när vi kommer tillbaka och hälsar på.
Hasse lägenhet är inflyttad och klar, blir faktiskt lite mysigt. Jag tror att han är ganska nöjd med den, smidigt att bara flytta ner några våningar. Linda har lovat att ta väl hand om honom och laga mat åt honom.Vi var ute och åt middag med henne igår i KLCC. Hasse kom dit efter många om och men han hade mycket att städa upp innan han åker. Han kom med en julklapp till mig från hans anställda med ett julkort där alla skrivit en hälsning, så gulligt. Några hade med internets hjälp stavat sig till god jul och gott nytt år.


Vi har gjort lite sista julshopping idag, inte för att vi har någon plats i väskorna precis men några smågrejer skulle fixas. Barnen och Hasse har varit och klippt håret, passa på här där det är billigt. Nu är de julfina allihop och redo för Sverige...

Inga kommentarer: