onsdag 28 januari 2009

Magsjuka

Lördag kväll var vi hemma hos Larssons i Forsby för att grilla korv i deras vindskydd.Det var ganska kallt, men vid elden så värmde det ordentligt. Jättemysigt!Jag åkte sen och jobbade natt på akuten, det var så roligt att träffa gamla arbetskamrater igen. Klientelet en lördagkväll på akuten hade inte ändrat sig, men det gjorde ingenting. Det var fullt ös hela natten. Det kändes precis som vanligt. Synd att det inte blev mer jobb nu när jag var hemma men jag får ta igen det i sommar. Känner nu hur mycket jag saknat att jobba.
Söndag natt var det dags för magsjuka igen, nu var det min tur.Helt däckad i 2 dygn. Nu har vi haft det hela familjen utom Hampus.

Vi har ordnat för Emma i Furuvik nu, hon får två rum att bo i. Jag tror att det kan bli riktigt mysigt. Bussen har hon också kollat upp, den går oftare än till Åbyggeby så det blir nog bra.

Amanda , Andreas och Elin på skoter.




1 kommentar:

Anonym sa...

Nej då, jag blir absolut INTE avundsjuk!!!!! Gud vad jag kan längta efter snö....