tisdag 26 maj 2009

Joggingtur

Dessa joggingturer på morgonen är så härliga. Det är döden när klockan ringer men när man väl är där och börjar springa så känns det jättebra. Idag var det bara Anki och jag, men vi jobbade oss igenom 2 varv. Det är mycket folk i parken trots den tidiga timmen .
Styrelsemöte med Swea stod på programmet idag. Vi hade först mötet sen lite brainstorming om höstens aktiviteter som blir allt från pubkvällar till företagsbesök, ser bra ut. Det blir fullt upp i höst bla med att hitta nya medlemmar till olika poster i styrelsen, det är några som försvinner i december och ordföranden försvinner i september. Det blir något att bita i.
Ylva som bor i vårt hus flyttar hem nu i juni, Hampus och jag var dit och hämtade lite växter som vi fick ärva, bla en mangoplanta som ska bli intressant att följa. Imorgon tar jag Amanda med mig dit och säger hej då. Vi kommer att ses i sommar hoppas jag.
Amanda hade kalas hos en norsk kille nu på eftermiddagen men fick åka med en annan mamma så att jag kunde vara hemma och packa lite.

1 kommentar:

Eva Linder sa...

Ha nu en trevlig resa hem, och ha det så bra hemma i Sverige. Med andra ord, skön semster så ses vi i augusti. Kram!