torsdag 7 maj 2009

Mountain bike

Cyklat två timmar mountainbike i djungeln idag. Häftigt att fara fram på små stigar med djungeln tätt in på sig. Hade så ont i armarna efter att ha legat på bromsarna nästan hela tiden. Det var rejält backigt. Som tur var såg jag inga ormar idag, men vi träffade på en hel del apor. Rejält svettigt och varmt var det och när jag kom hem hade jag hela rumpan full av myggbett.
Hampus har börjat spela baseball idag. De har ett lag på skolan och han tyckte det var riktigt roligt. Det är en sport som jag inte förstått mig på men nu har jag chans att lära mig lite regler.
Linda, Maria och jag har varit och shoppat lite, Nora är lite piggare nu. De får nog köpa en till resväska snart om de ska få med sig allt som de handlat hem.
Det har varit en solig eftermiddag så vi tillbringade den vid poolen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men nu får du ge dig Marie,man får så dåligt samvete så som du håller igång

Din dotter sa...

Jag säger så här jag: Så som du sliter med all träning så MÅSTE du anpassa dina måltider!! Ät mer kvinna. Jag kommer ihåg hur lite du åt förr och jag hoppas det förbättras.