torsdag 11 september 2008

Feber och hosta

Idag var Amanda hemma från skolan, var som en kamin på morgonen. Feber och hosta. Hon var ganska nöjd med detta. Titta på film och spela spel med mamma.
De andra gick iväg ,men idag var det halvdag för lärarna hade möten efter lunch.
Till lunch blev det homedelivery MacDonalds, hade nämligen lovat att vi skulle gå dit när de slutade. Nu blev det till att äta hemma istället. Efter lunchen smet jag ner på gymmet.

Emma kom hem och hade fått delbetyg redan, bla A i engelska, historia och matte. Resten B´n. Det var väl jättebra jobbat av henne.
Hampus är tillbaka med The Dragon igen efter vattenläckan, han är ganska nöjd med det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Putte sa
Grattis Emma.
Kanske inte alla förstår vilka toppbetyg du har kämpat dig till.
Om inte jag minns fel så var A+ det bästa och B är strax under A.
När jag gick i realskolan så var A toppen. B då var man nästan sämst.
För att inte tala om C då var man down under. Malaysia är annorlunda.
Än en gång grattis. Jag håller en tumme för fortsatt framgång. Håller jag bägge kan jag inte snickra.