tisdag 16 december 2008

Måndag igen

Det är helt hysteriskt på skolan med allt som ska göras. Tur att inte jag jobbar, vi hade aldrig fått ihop det då. Idag hade Amanda general repetition inför sitt uppträdande imorgon. Alla kläder skulle med till skolan, en fairydräkt och en disco dräkt. Har för mycket i huvudet så jag fick inte med mig allt, fick gå hem igen och hämta resten.Mötte fler mammor på skolan som glömt och gick och svor en lång ramsa.
Mamma, pappa och jag tog en tur och handlade lite julklappar. Det är mycket rea i butikerna nu, verkar som de har sin rea före jul istället för efter som vi har. Klokt! Lite lunch blev det innan vi for hem igen.
Emma fortsätter sina exams, idag var det engelska och matte. Gick bra, säger hon.
Vi har bestämt att vi ska åka hem till farmors begravning, så vi åker hem i januari. Lite delade känslor samtidigt som det är roligt att åka hem så är det väldigt tråkigt när man tänker på anledningen varför vi åker. Hörde att det är några i Forsby som blev väldigt glada eller? Får se om Hampus får med sig trunken hem. Om jag känner "the Dragoon lady " rätt han får säkert så mycket skolböcker med sig så jag undrar om utrustningen får plats.

1 kommentar:

Anonym sa...

kommer bli jätte roligt att träffa er igen ! :)