måndag 2 februari 2009

Jetlag

Det har varit så svårt att vända tillbaka till lokal tid, både när vi kom till Sverige och nu när vi kom tillbaka till KL. Tyckte inte alls det var lika svårt i somras. Igår kväll gick jag och la mig kl halv 10 och tänkte att om jag läser så blir jag nog trött men vid 2 hade jag fortfarande inte somnat. Gissa om man var trött idag på morgonen trots att vi vaknade runt 10. Morgondagen vågar man inte ens tänka på.
Barnen börjar skolan imorgon och Hasse jobbar, de fick en extra ledig dag pga att det är helgdag idag. Det var nog tur det annars hade det varit 2 trötta barn idag.
Hampus har tillbringat dagen med att ta igen skolarbete som han inte gjort i Sverige och Hasse fick sitta med och hjälpa till. Amanda och jag har varit vid poolen och fikat med grannarna.

Inga kommentarer: