lördag 11 april 2009

Lördag i Cameron

Frukost på hotellet efter en lång natt med Amanda i en extra säng. Grabbarna sov i en enorm dubbelsäng, men när man flyttade dit på natten fick man inget täcke. Det var bara att gå tillbaka till snurrmoster. Hon sover alltid skönast.




Efter frukost tog vi en tur till en jordgubbsodling och några växthus. Växterna var otroligt billiga. Jag köpte en chiliväxt och en kvinna frågade mig var jag bodde,i sverige svarade jag och hon tittade på mig och växten och skakade på huvudet. Hon trodde väl att jag var helt knäpp.
Vi åkte sen sakta nedför de regnskogstäckta bergen, ibland hade vi molnen runt ikring oss. Vädret var inte det bästa idag, regnade lite av och till. Lite pirrigt var det när vi skulle nerför och regnet stod som spön i backen, då såg man inte mycket.

Inga kommentarer: