onsdag 22 april 2009

Svenska skolan

Idag på fm unnade jag mig att ligga vid poolen med lilla syster. Det har varit rätt fint väder nu några dagar, så även idag.
På em var det svenska skolan igen. Vi tittade på film idag så det blev en lugn lektion för lärarna.
Skolan har besök av ungdomar från Australien som är här för att sjunga,spela och dansa. Barnen har sett dem uppträda lite på skolan och kom hem och sa att de ville se deras show. Vi gick iväg på kvällen hela familjen plus Linda. Maria och Nora var hemma. De var helt otroliga. De blev en otrolig stämning i aulan. Folk här är väldigt duktiga på att visa andra människor uppskattning så det tjöts, visslades och applåderades rejält.

1 kommentar:

Eva sa...

Tack för att du lämnade nyckeln, skämdes lite när jag bara stack. Men jag känner att jag måste träna, har blivit lite beroende:)

Och i morgon ska jag också försöka ligga vid poolen ett tag, så håll tummarna för fortsatt soligt!

Ha en skön helg! Vi ses!