onsdag 5 november 2008

Bukit Kiara

Eftersom jag har bil nu så kan jag ta mig iväg lättare från Mont Kiara, så idag var jag till Bukit Kiara och sprang. Det finns en slinga där i "djungeln". Man får sällskap av mycket fåglar, apor och hundar. Det var otroligt varmt trots att kl bara var 9.
På em skypade jag med pappa och syrran. Det är ju helt otroligt att det är gratis, man kan prata hur länge som helst och även se varann. Synd att Nora sov annars får man se hur hon blir större och större. Vi missar hela hennes första år. Jättetrist..

Hampus fick följa med Erik på förhandsvisning av nya Bondfilmen. Det var kl 9 på kvällen mitt inne i stan. Ingen hit att köra dit då men det var bara att ge sig iväg och med hjälp av GPSen hittade vi rätt. Det var väldigt mycket trafik. Om man säger så här, när man kommer hem så kommer man inte tycka att det är någon match att köra i Stockholm. Tur att vi har stor bil.
Det tog mig över en timme att skjutsa in dem och åka tillbaka trots att det kanske är 7-8 km att åka, och d var det inte så mycket köer tillbaka.

Inga kommentarer: