onsdag 19 november 2008

Ny familj från Sverige

Idag ligger jag däckad med feber och huvudvärk. Har väl fått min mans envisa bakterier. Teresa är en ängel och ser till att Amanda kommer hem från skolan och att hon får leka med Elsa s att jag får vila.

Genom bloggen har jag fått kontakt med en svensk tjej från Norrköping som nyss flyttat hit.Hon ringde idag och berättade att de var på plats i lägenheten. De håller på att ordna för sina 2 tjejer i skolan. Jättekul att höra rösten på henne, vi har mailat ett tag innan hon kom hit. Nu ska vi försöka träffas när hon kommit i ordning lite.
Man kastas snabbt tillbaka ett år i tiden och tänker på hur det var när vi kom. Hur tufft det var.Hur dåligt vi mådde men också vad mycket vi gjort och upplevt under detta året.

På begäran sätter jag ut ett kort på bilen.




1 kommentar:

Anonym sa...

Marie
Härlig bil. De e bar o åk.
Ff