lördag 8 augusti 2009

Genting Highlands

Idag firar jag och min livs stora kärlek bröllopsdag, 17 år!!
Som de otroligt snälla föräldrar vi är så firade vi på nöjesfält med våra barn, så trots den sena kvällen igår blev det ingen sovmorgon i dag heller. Hasse var uppe med tuppen och körde upp alla andra. Vi drog iväg till Genting Highlands, vilket är ett nöjesfält som ligger upp i bergen en timmes bilfärd från KL.
När vi kom dit blev det lite överläggning vad vi skulle göra först, många järnviljor var det...


sen var det full fart på karusell åkandet...


Stor i mun var jag och sa att denna karusell ovan skulle väl även jag klara av eftersom jag brukar fixa att åka berg och dalbana, men sen var jag åksjuk resten av dagen. De andra åkte inte bara 1 gång. På bilden åker Danne,Johanna,Hampus och Emma.
Några "små"vinster blev det också både av Johanna och Emma. Det ringdes rejält i klockor och skreks när de vann. Johanna tyckte nog att det var ganska pinsamt innan hon fick priset, men vi bredvid hade väldig roligt.



Denna passar väl bra åt vår lilla "prinsessa", eller hur?

Detta var vår egna packåsna.

Jag tror att alla var nöjda med dagen, och det var väldigt tyst i bilen hem.

På kvällen blev det middag vid poolen och bad till klockan var 10, nu spelas det risk för fullt vid matbordet men för mig är det godnatt!




3 kommentarer:

Jane sa...

Grattis till Er båda!! Jag lovar er barnvakt när ni kommer hem så ni får rå om varann ordentligt! Vilka människor ni är som tar 2 till ungar under era vingar!! Helt underbara!

Anonym sa...

Mamma,svärmor säger också grattis
till er.Kom ihåg att vara rädda om varann.Kram till er allihopa,stor familj ni har blivit.
Här är det nästan lika varmt som ni har det,nitton grader fast det är mitt i natten,vi är också många just nu tre hundar en katt och en liten Nora

Anonym sa...

Have to get the kids to find a new name for him, ‘packåsna’ hmmmm, have to talk to them. Happy anniversary

Down Under