torsdag 20 augusti 2009

Springlopp

Vad har jag nu gjort? Anmält mig till ett springlopp i Kambodja bland templen i AnkorVat. Vi ska åka hela familjen, det ska finnas mycket att se och uppleva där. Loppet blir en kul grej, men jag lär väl öka på springandet på bandet i gymmet.Jag har lite tid på mig för det är inte förrän i december. Ska se om jag kan få Hampus att springa också.
Hasse kan nog inte med sin hälsena.Han har nu också gjort illa knät på hockeyn, men han hade nog lite tur för att sjukgymnasten tycker att det ser ok ut, men han måste nog vila från hockeyn ett tag.
Imorse var jag på gymmet igen. Det blir skönt att komma igång igen.Körde sen upp ungdomarna vid halv 11 idag för att köra lite badminton. Lite bad och efter lunch gick Emma iväg för att klippa håret. Bra att göra det här istället för hemma, det skiljer säkert 400 kr mellan priset här och i Sverige bara för en klippning. Hon har så otroligt tjockt hår så det brukar ta en stund att klippa igenom det.Det hela slutade med att både Emma, jag och Amanda blev klippta.



På kvällen åkte vi in till stan för att gå på bio, Gi Joe. Gold class förstås, där man får täcken och de serverar popcornen vid borden.Filmen var helt ok, men lite väl mycket action för mig kanske.

1 kommentar:

Jane sa...

Marie! vart tar du din energi ifrån???? Jag är glad om jag orkar och hinner runt Hille varannan dag...tänk att jag förstår Danne som inte vill åka hem...rena lyxhotellet han har vistas på 3 veckor. Ni ska ha ett STORT tack!!! Men nu är det dags för min lilla grabb att komma hem till verkligheten igen. Skolan väntar. / Kram Jane