söndag 23 augusti 2009

Hemresa

Sista dagen för Emma och våra gäster. Flyget går kl 12 i natt. Jag tror och hoppas att de är ganska nöjda med sin resa.
KL visade sig från sin bästa sida med strålande sol så det blev lite gym först och sen bad, sol och lunch vid poolen.
Packning och kortspel innan middag och nu har de precis givit sig iväg till flygplatsen. Alla var nog lite pirriga, även Hampe. Hoppas nu att de kan få en lugn resa med mycket sömn tillbaka till Sverige. Det kommer att bli så tomt här och vi kommer att sakna dem allihop.

Har fått reda på nu på kvällen att några utav barnen i 9:an på skolan har fått svininfluensan under helgen, 5 fall. Får se vad som händer imorgon på skolan. Vissa skolor har stäng när det brutit ut.

2 kommentarer:

Jane sa...

Nu är dom hemma igen. Danne var lite trött men jag tror det var kändes ganska bra att komma hem till Forsby igen. Han planerar redan nästa resa till Malaysia som han ska göra med Hampe till våren! Men DÅ tänker Nicke åka med..:) Ha en underbar "höst" ni underbara människor..eller höst? Det är väl bara vi som känner av den? 8 grader när Danne klev ut på arlanda i morse...brrrr!! / Stora Kramar fam Larsson

Anonym sa...

Hej Marie!
Verkar som ni har det bra där nere.
Idag är Klara klädd i enbart Amandas kläder, tack för lånet!
Jag tänkte kolla om du skulle kunna skicka fotot på Biggan och Klara till mig, det var så fint.
Min mail marredittan@hotmail.com
Ha det så bra! Häls marie