måndag 31 augusti 2009

Långhelg

Denna helg är det som sagt långhelg. På måndag är alla lediga (speciellt jag). Vi hade en lugn förmiddag, Hasse spelade golf och vi andra var bara hemma och myste.Hampus och Hasse har namnsdag igår och hampus sprang och leta efter sin present medan jag hävvdade att jag som vanligt glömt bort det, men det dök upp en liten bok vid lunchen. Hasse fick ett present kort på en nack och ryggmassage, han har jätteproblem med sin nacke.Vi firade med pastasallad vid poolen och sen drog vi iväg på bio. Vi såg senaste disneyfilmen, Up. Lite speciell men alla tyckte om den. Handlar om en äldre man som plötsligt märker att nästan hela livet passerat och han har inte gjort det han hela livet velat göra, dra ut på äventyr....
Det kostade oss 60 kr för hela familjen att se filmen och det var hur bekvämt som helst trots att det inte var goldclass.
Min lilla digital kamera har gått sönder så efter bion lämnade vi barnen på ett lekland och sen gick vi runt och tittade efter en ny, så nu har jag en ny leksak som jag ska lära mig.

Inga kommentarer: