fredag 4 september 2009

Fredag

Det gick bättre för Hampus igår kväll, han gjorde 11 mål på 2 matcher, men i sista gjorde han illa ryggen så han fick sitta på bänken.Han var bättre idag men lite stel. Nya matcher ikväll.
Imorse var vi ute och sprang vid 7 tiden, det var fuktigt, dimmigt och mörkt. När man tittar ut genom fönstret så kan man inbilla sig att det är höstväder men bara man kommer ut så slår man bort den tanken för varmt är det.
Var hem och vände och gick med Amanda till skolan.Hon blev så glad när hon såg mig i dörren och sa direkt:
-Nu kan du följa med mig till skolan, eller hur?
Jag frågade varför hon inte ville gå med pappa, då sa hon att alla i klassen säger bara att
He is soooo big...
Jag forsatte till gymmet efter lämningen och fick lite nya tips. Det går så fort med en timme när man har någon som säger vad man ska göra.
Vid lunch hämtade jag Hampus, han får inte lämna skolan på skoltid utan intyg och en förälder med sig. Hasse kom också hem och slängde i sig lite pannkaka och sen drog de iväg.
Efter skolan gick Amanda och jag till ett grann condo för att träffa lite andra mammor och barn. De flesta barnen var lite minde än henne men det gick bra ändå.
På kvällen blev det homedelivery MacDonalds vid poolen, grabbarna lär inte komma förrän sent i natt, Hampus har 5 matcher ikväll.
Imorgon ska jag också följa med och titta på de sista macherna. Nu tittar vi på disneyfilm och äter äppelkaka.

1 kommentar:

Eva Linder sa...

Vad kul med Amanda och hennes klasskompisars syn på Hasse;) När det gäller Pär får vi alltid höra:

Oh, from Sweden???? He so small;)