fredag 20 november 2009

Love in the key of 1969

Har precis läst farfars rapportering från Sverige, alltid lika kul att läsa om hur det är hemma!
Tack farfar!!
Mitt stora projekt är nu att redigera film på datorn. När vi åkte hit så tog jag med massa gamla filmer som jag trodde att jag skulle ha tid att redigera här, jag börjar nu med 1 månad kvar. Tajmat eller hur? Man blir så nostalgisk av att se filmerna, många är från 2004 när Amanda var nyfödd. Hampus är inte stor han heller och storasyster har redan då börjat visa finger och dra täcket över huvudet när man filmar henne :).



Nu är det dags för terminens skolshow, Love in the key of 1969. En som vanligt otroligt proffsig föreställning. Det läggs ner otroligt med tid av föräldrar och elever på att sy alla dräkter och öva på alla nummer.
Trots att det blev sent innan det var slut så var Amanda och hennes kompis i sitt esse. Hon verkligen älskar sånt här.


Hampus ville inte gå med mamma utan gick med sina kompisar.
Hasse åkte till Singapore för mässa idag så vi är alldeles ensamma, jag hann träffa honom en halvtimme när han var hem och packade om.
Lite trångt i sängen har det varit trots att pappa varit borta, Amanda och Hampus har båda sovit i Hasses säng. Kan säga att det känns när man vaknar att man sovit på kanten av sängen...
Torpeden i mitten (Amanda) har mage att gnälla på storebror att han ligger för nära...

Inga kommentarer: