torsdag 8 maj 2008

Onsdagen den 7 maj

Idag följde jag med Sweorna till ett Malaysiskt museeum. Vi blev uppdelade i två grupper och fick varsin guide. De berättade om malaysias historia, det var väldigt intressant.
Jag fick åka med Cilla så jag slapp att ta taxi. Vi blev ett helt gäng i hennes bil. Vi for sen in till China town , hon skulle lämna in tavlor för inramning.
Det är roligt att åka omkring med de som bott här ett tag, för man får mycket tips om vad som finns att göra och och se. Problemet är bara att komma ihåg allt, och jag med mitt dåliga lokalsinne hittar ju aldrig tillbaka.
Vi blev väldigt sena hem så Teresa plockade upp Amanda vid bussen sen fick deras maid passa dem ett tag tills jag kom.
På eftermiddagen var det dags för gympa, när vi skulle hem så ösregnade det. Det visade sig att en av de amerikanska mammorna bor på samma condo som vi så vi fick skjuts.

Emma får specialträning i volleyboll på onsdagar, han ska tydligen göra dem till proffs till hösten när de ska spela i skollaget.Det är bara hon och Linnea. Hon tycker att det är jättekul hon har blåmärken över hela armarna.
På gympan idag hade de haft bågskytte. Roligt att prova lite udda sporter.

Inga kommentarer: