tisdag 19 augusti 2008

Måndag igen

Idag var jag hos frissan. Det kostade 120 kr och då fick jag förutom klippning, massage av huvud, ansikte och axlar. Jag fick också en ansiktsskrubb. Helt otroligt.
Idag har det faktiskt regnat mer än halva dagen och det var riktigt skönt. Luften blir så mycket friskare och det blev faktiskt lite kyligt.

Ylva med familj var ner och fikade lite på eftermiddagen, de kom tillbaka för 2 dagar sen. Harald och Amanda var glada att se varann igen.
Barnen håller mig sysselsatt med läxläsning på kvällarna, satt flera timmar med Hampus, han har fortfarande svårt att förstå en del förklaringar till det han ska göra så man får hjälpa honom läsa och förstå. Jag hjälpte även Emma med hennes biologi, annars är det inte ofta jag kan hjälpa henne.
Hasse var tilbaka till sjukgymnasten idag, han är inte bättre alls. Nu fick han band med kardborre som han ska spänna upp fötterna med om nätterna.På fredag ska han tillbaka till läkaren. Vi får väl se vad han säger.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spänna upp?
Det där får du nog förklara lite närmare...haha
Annars är det som vanligt här hemma, ni är saknad! Intet nytt alltså.
kram Jane