tisdag 12 augusti 2008

Skoldag

Idag gick alla iväg till skolan och jobbet. Jag tog en tur till gymmet.
Amanda gick bara till halv 12 idag så jag hämtade henne då. Hon hade då satt på sig sina vanlig kläder, vilket man inte får göra. Jag hade ju skickat med extra kläder i en påse utifall de spiller eller nåt. Hon trodde att man skulle byta om när man gick hem stackarn. Annars hade allt gått bra, hon var genomsvettig och glad. Hon hade lekt mycket med en tjej från USA som heter Sydney.
Eftermiddagen bjöd på lite sol så vi var vid poolen en stund.
På kvällen gick resten av familjen och simtränade och sen åt vi äppelkaka framför OS. Vi såg sveriges tjejer spela handboll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att fa nyheter igen nar jag trycker pa familjen Molins blogg. Har just kommit over den 40 timmars resan fran dorr till dorr utan somn, 22 timmar i luften. Ma sa gott och vi ses kanske nasta gang harnere.
Down Under

Anonym sa...

Tycker också att det är kul att Familjen Molins blogg kommit igång. Läser och lär, som jag nämnt tidigare flyttar vår familj första veckan i november till KL. Så det är lite att styra med just nu. Men jag tar mig tid på jobbet att läsa bloggen.