tisdag 15 april 2008

Måndagen den 14 april

Nu har jag ju bilen hemma några dagar. Det är skönt för man blir väldigt låst utan.
Idag började dagis igen, det var inte så populärt. Det har varit skönt att vara hemma med mamma. På måndagar har Amanda musik och det brukar locka lite.
Jag blev upphämtad av Anna-Karin efter lämningen på dagis. De är två tjejer som brukar åka iväg till ett motionsspår och gå 1 gång i veckan. Hon har privatchufför som skjutsar överallt, så han körde oss dit.Man känner sig som värsta lyxhustrun.
Vi gick 7 km det var väldigt varmt men kul att se något annat.
På eftermiddagen tog Teresa och jag min bil och åkte och handlade, tjejerna var trötta och svettiga. Det slutade med att de satt och slogs i bilen.
Hampus och Emma spelade en badminton match på kvällen och badade sen, roligt när de gör lite saker tillsammans och inte bara bråkar.
Jag satt några timmar på kvällen med översättningsjobbet. Svårt men bra att få skriva lite engelska.

Inga kommentarer: