torsdag 3 april 2008

Torsdagen den 3 april

Hemma i vardagen igen, det var faktiskt lite skönt, men nu börjar ångesten komma krypande för nu är det inte många dagar kvar tills mormor och morfar åker hem. Få se hur det går, men de mesta har ju gått hittills.Det är tur att det inte är så långt kvar tills sommaren så vi får ses igen.
Vi var tillbaka på gymmet igen och till poolen.
Mormor och de äldsta barnen var till china town och shoppade lite presenter. Skönt för barnen att var lediga några dagar till. Hampus har sång test när han kommer tillbaka till skolan så han går runt och sjunger för fullt.
Han pratade med Danne och han berättade att HÅIK vunnit cupen i Stockholm. Jätte roligt!! Lite revansch efter serien.
Hampus blev så sugen på att cykla när Danne berättade att han cyklade för fullt hemma med vantar och tjock jacka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Marie och resten av familjen,

Grattis i efterskott!

Är jag avundsjuk på er eller....
har gått igenom hela bloggen och tycker att ni verkar ha det riktigt bra. :-)

Här hemma är allt bra, våren har kommit, tussilago, blåsippor och faktiskt igår när jag gick hem från jobbet så såg jag vitsippor...

Hasse pratade med Crister idag och de ska visst träffas när Hasse kommer till Sverige.

Har du någon mailadress att skriva till? Hasse kan i sådana fall skicka den till Crister.

Ha det riktigt gott!

Många kramar till er alla!
Karin, Crister, Simon och Ellen

Anonym sa...

Härligt att läsa o se era bilder från semestern, håller med föregående "Är jag avundsjuk på er eller...." JAAAAA
jättemycke, der verkade spännande at snorkla blan all fisk, kanske få jag uppleva det när vi kommer ner.

lotta sa...

HEj på er alla lyckliga i solen!!!! Så många fina foton och vad allt ser stort ut....måste vara fantastiskt att få uppleva så mycket vackert.
Det ska bli fint att få träffa dig snart Kerstin, jag ska inte till röntgen förräns den 9, så då ses vi på efterm. den dagen.Jag tänker extra mycket på dig den 5/4...och du vet att jag ber för dig inför hemresan.
Krama Marie med familj för att jag får ta del av deras blogg.Kramar från lotta