måndag 17 mars 2008

Måndagen den 17 mars


Innan vi gick till dagis idag så gick Amanda och jag till skolan för att lämna in lite papper. Vi tog en tur till biblioteket för att låna lite nya böcker.
Vi träffade Cilla där så vi fick lite papper angående IB svenskan.
Gymmade lite sen låg vi vid poolen och läste. När vi låg där så kom det en kille fram och tog en solstol bredvid oss och det visade att han var gäst här i huset hos några andra svenskar, och när vi pratat ett tag så visade det sig att vi gått på samma skola i Bomhus fast han var 2 år äldre än jag. Vi kände många gemensamma personer.Världen är bra liten.
Glasögonen var klara så mamma och pappa tog med sig Hampus till Bangsar för att hämta dem. Pappa passade också på att skaffa nya glarrer ( som Hampus kallar det ).
Jag kom dit senare med bil. Jag hittar inte dit så jag skulle köra med hjälp av GPSen. Det var mörkt, världens köeroch till råga på allt ett rejält oväder.Jag kom fram till sist i allafall.

Inga kommentarer: