tisdag 25 mars 2008

Tisdagen den 25 mars

40 år idag. Tänk var stor jag blivit. Är det nu som man ska känna sig tillfreds med livet och bara leva ,eller är det nu som krisen ska komma. Vi får väl se vad som händer. Det har i alla fall varit en underbar dag. Jag blev uppvaktad av min kära familj och föräldrar kl 7 imorse.

Champagne och jordgubbar på sängen. Det ni ,min man han kan han. Jag fick många fina presenter. Hasse och jag fick en gemensam present från mamma och pappa, resan till Lankawi. Jag fick också en alldeles egen dator, radio, klocka och flera jättefina smycken.


Laila och hennes familj hade också skickat med en present. Tack!!

Skolan och dagis drog sen igång och vi blv ensamma mamma , pappa och jag. Vi åkte och handlade och var sen ut och åt lunch innan Amanda kom hem. På eftermiddagen kom Teresa, Elsa och Erik förbi med en present så då åt vi lite tårta på balkongen.


På kväll bjöds det på fin middag uppe i Kl Tower, ett tv torn med restaurang i. Golvet i restaurangen snurrar så på 1,5 timme så har det snurrat ett varv, det är en otrolig utsikt däruppe ifrån.

Det fanns flera buffebord att äta från, ett malaysiskt, ett med blandad mat och ett enormt efterrättsbord.Levande musik var det också och min man fick pianisten och spela bara för mig. Samtidigt så kom det in en alldeles egen tårtbit till mig.






(Min minsta dotter har tagit kort på sin mamma. )

Det blev en kväll att minnas.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Stora grattiskramar från fam.Carlsson i Stigslund.Ha en skön semester på Lankawi.
(Marie du ser inte en dag äldre ut än 30!!!)Lucas hälsar till Hampus.Må så gott

Sara B sa...

Grattis Marie!
Du verkar ha haft en super födelsedag,jag ska tala om för karln här hemma vad Hasse går för. Bry dig inte om Camilla, inte äldre än 30? Jag skulle säga 25!!! Hälsa familjen! Det är kul att se att ni verkar trivas. Ha det så bra, hälsningar Sara m. familj.

Anonym sa...

Grattis Marie!
Vilken härlig dag! Nu är det igår du fyllde år. I natt arbetar Marie Ferm, Lena Nyström, Johan Eklund(mer känd som "transport Johan") Kristina Bergman, Benita Wennstig, Samira Balic. Vi vill ge dig massor med grattiskramar... Ja må hon leva... Vi sjunger för dig. Kristina på sopran, Johan spelar harpa, Adnan på bas, Saraj balalajka, Samira håller takten på ett plåtbäcken, Lena spelar på hästar och har vunnit! Marie och Benita doar. Du kan tänka dig hur det låter va? Ännu en gång GRATTIS!!!

Anonym sa...

GRATTIS på den STORA dagen o STORA KRAMAR från svärfar o mig. Jag tycktes mig se lite goda bakverk på bordet, du har väl bakat de sju sorterna o den goda tårtan som vanligt förstår jag. Vi köpte oss varsin bakelse o firade dig här hemma, det blev inte som det brukar kan jag säga, men du fick tydligen en toppendag förstår jag. HÄRLIGT! (skönt att höra att sonen sköter om dig som sig bör)