lördag 12 januari 2008

Lördagen den 12 januari

Nu har vi varit här i 2 veckor, tiden går faktiskt fort. Jag som inte jag trodde att jag skulle överleva 1 vecka ens.
Vaknade före hela familjen så jag tog mig ner till gymmet och tränade ett tag, simmade sen i poolen, det var väldigt skönt att få vara för sig själv ett tag. Vi har varit rätt så tajta i familjen de här 2 veckorna.
På em var vi hembjudna till en familj med barn i Hampus och Emmas ålder. Jätte trevliga. Barnen kom bra överens och Emma fick mycket information om skolan. Den familjen har varit här sen i juni. De bor i en jättefin takvåning inte långt från oss.
Hemma kväll med home delivery av pizza. Nu är Hampus och pappa vid affären och köper lördagsgodis, så nu blir det en filmkväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sverige samlas vid polen, vi sitter inne och kurar vädret är inget väder längre.Blåsigt och regn. Hundarna vill inte vara ute länge.

Anonym sa...

Jag blir gladare för var dag som jag ser att barnen hittar kompisar och inte minst du som får träffa andra svenska vuxna vilket jag tror du behöver. Läser på distans gör du också, du gör det så bra. Stora kramar från oss, vi tycker så mycket om dig. Svärmor o Svärfar.

Anonym sa...

Va roligt att ni träffar vänner och att barnen får kompisar. Det kan inte bli bättre. Njut av att vara i värmen. Här är det idag soligt och vackert men igår var det bara regn och rusk.
Vi njuter av att vara lediga tillsammans. Vi tänker på er mycket. Igår kom pappa och visa vilka skoluniformer man har på skolan. Tjusigt värre..
Stora kramar Linda och Maria