onsdag 23 januari 2008

Onsdagen den 23 januari



















Idag har vi haft en sightseeing dag. Vi var uppe i teletornet mitt i stan. Det ar det 4:e högsta teletornet i världen med sina 421 m. Det var en otrolig utsikt over hela KL. I närheten av tornet så låg det en regnskog som vi gick omkring i , där sprang det apor lösa. Det var väldigt varmt ute idag så vi blev inte där så länge.Nästa stopp blev china town. Otroligt nog hittade vi in dit och hittade till och med ett parkeringshus. Det såg ut som ett riktigt tillhall för banditer men bilen var kvar nar vi kom tillbaka. Barnen hamnade i ett riktigt paradis, kunde man bara pruta så var allt jättebilligt. Hampus och Emma köpte billiga märkes t-shirts. Emma köpte en sjal till mig eftersom jag inte vågade pruta. Det känns lite fånigt att pruta om en t-shirt kostar 50 kr som man betalar flera hundra för hemma. Nu var det mycket kopior, men andå.

Nu har mormor och morfar bokat biljett, mormor kommer redan i slutet pa februari. Det känns bra. Vi har bestämt att hon inte får ta med sig så mycket kläder för hon ska packa resväskan full med mat. Hampus frågade idag om hon kunde ta med sig mjölk.

Emma började sin simträning igår morse, det gick bra. Hon har sin första tävling pa måndag.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Extra kul med bilderna. Det var verkligen högt. Hälsa Emma. Jag önskar henne lycka till med simningen.

Anonym sa...

Kul att det händer lite saker,
allt mellan himmel och apor kan man säga.Härligt att få äta födelsedagsmiddag, så nära himlen eller hur Marie. Ja det pirrar faktiskt redan lite i magen,när jag tänker på att snart får jag krama er allihopa

Anonym sa...

Hampus jag tar blockflöten med mig.
Maiden har resfeber.