tisdag 29 januari 2008

Tisdag den 29 januari

Tränade på gymmet, tänk vad jag ska vara vältränad när jag kommer hem. Försökte ut och jogga igår men det var rätt varmt. Livsfarligt är det också för alla gropar i trottoarerna.Träffade några tjejer på gården så jag blev bjuden på lunch. De har en lekgrupp här på tisdagar där de träffas med barnen och äter lunch, men barnen är lite mindre än Amanda så vi får väl se om vi hänger på någon gång kanske.
Fick ett roligt mail från jobbet idag. Tack Benita. De är kul att höra lite vad som försigår därhemma.
Vi jobbar på en lista vad Hasse ska ta med sig från Sverige, den börjar bli rätt lång, han får nog inte ner så mycket av sina egna grejer.

Fick veta att på torsdag inför chinese newyear så ska Amanda klä ut sig på dagis. De ska alla vara kinesbarn, måste skaffa en klänning eller något.

Det är mycket lov nu, dels nu på fredag då är det Federal Territory Holiday och nästa vecka börjar som sagt firandet av kinesiska nyåret. Amanda är ledig hela veckan och Hampus och Emma ar lediga 7-8 feb. I slutet pa mars har de spring break, det är 10 dagar långt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hinner ungarna lära sig något i skolan det är ju mestlov, går dom på lördagarna.I dag snöar det i våran pool. Vädret är så uselt så Gollie kom hem före Kerstin på dagispromenaden.

Anonym sa...

Har precis varit in på Pankor island beach hotels hemsida:
SNÄLLA!!! Låt mig följa med.

Anonym sa...

Har också kollat hotellet ni ska till. Det är ju bara såååååååååååååå underbart. Jag önskar er verkligen en trevlig resa

Anonym sa...

Jag har varit in på google earth och kollat in omgivningarna. Mont Kiara, järnvägsstationen, Pankor. verkligen exotiskt! Tekniken är fantastisk. Om ni vinkar när ni är ute på gatan kanske man kan se er, eller...?Så fantastiskt kanske det inte är än...