måndag 18 februari 2008

Måndagen den 18 februari

Måndag igen. Vardagen rullar på. Vid frukosten så klagade Emma att det inte fanns något att äta, inget gott bröd eller någonting. När jag sen läste mailen så hade underbara svärmor skickat recept på frallor med morötter i. Precis som att hon kände på sig. Och som den underbara mamman jag är så bakade jag dessa frallor till min dotter och var ner med till skolan innan simtävlingen.

Under förmiddagen när Amanda var på dagis så kom det 2 killar hit och satt upp våra tavlor. De blir genast lite mer hemtrevligt. Nu saknar vi bara soffan och ett bord till den och lite växter.
Efter lunch var det liondance även här på vårt condo. De går runt i alla condon för att önska lycka i det nya året.Denna gången förberedde vi oss med bomull i öronen.

Skolans pool.

På eftermiddagen var det som sagt simtävling.Denna gången var det på Mont kiara skolan. Det gick jättebra för Emma och hon var nöjd med sina tider. Jag,Amanda och en kompis till henne var där och tittade. Det var jättevarmt trots att vi satt i skuggan, det fläktade ingenting.

Middag, sen bad i poolen och sen godnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lyckat bak förstår jag. Roligt med Emmas simmning ser härligt ut. Grattis!

Anonym sa...

Det känns som att det är väldigt länge kvar innan vi oxå kan ta ett dopp innan vi går och lägger oss. (suck)