onsdag 20 februari 2008

Torsdagen den 21 februari

Vaknade av att jag hörde något mummel från Amanda, klockan var 4 på morgonen. Såg att hon gick på toa. Jag slumrade till och när jag vaknade till funderade jag varfor hon aldrig kom ut. Letade i hela lagenheten innan jag tillslut hittade henne på golvet bakom gardinerna. Där låg hon och sov med kudde och allt.

Amanda och Elsa åmed Elsas pappa till dagis idag. Jag tog tag i alla kartonger, diskade allt och tvättade alla kläder.

På em kom de och lagade var ytterdörr och bytte handtag på gallergrind. Utanför vanliga lägenhetsdörren sa har alla en järngrind som man kan låsa om man vill. Man kan ha tex barnvagn, leksaker , skor m.m mellan den och ytterdörren. För att greja handtagen så var de fyra personer, jag förstår inte vad alla gör.

Efter dagis var alla barnen hos Anna och ritade och målade.

På kvällen sa var Emma och jag på möte på skolan om IB programmet. Hon ska välja ämnen till hösten. 6 ämnen varav 3 standard level och 3 high level. Vi måste forska i det där med svenskan hur hon ska göra med den, läraren som har svenska nu ska förmodligen flytta hem till sommaren.

Inga kommentarer: