onsdag 20 februari 2008

Tidagen den 19 februari

Efter gympasset på morgonen sä träffade jag på tjejerna i lekgruppen, så jag blev bjuden på lunch hos Ylva som bor i samma hus. Snyltade in mig utan barn och allt.

Hämtade Amanda som vanligt vi 12.30, och på vägen hem så stannade vi och köpte glass. Jag kan säga att den smälter fort så man måste skynda sig att äta upp den.

Vi gjorde inget speciellt på em, badade och lekte.

På kvällen när Hasse kom hem så tog jag och Hampus bilen till Sri Hartamas shoppingcenter för att handla. Hampus var också nervös nar jag skulle köra inne i parkeringshuset men det gick bra.

Vakterna pä condot ar otroligt artiga de gör honnör och säger " good evening mam "eller "good morning mam" varje gång man träffar på dem. Det känns verkligen konstigt att bli kallad mam eller mrs Molin.

De sköter också om grinden som man maäte köra igenom för att komma utanför condot, de skrattar varje gång de ser mig köra. De jobbar dygnet runt i skift och släpper inte in någon som inte har något ärende hit. De ringer alltid upp i lägenheten när någon kommer och kollar om det är okej att släppa in personen.

Inga kommentarer: