onsdag 27 februari 2008

Tisdagen den 26 februari

Mormor är nu på väg, hon har klivit på planet i Sverige och är här i morgon bitti.
Jag håller fortfarande på att sätta ihop skrivbordet som vi skickade med båt. IKEA skrivbord med alla dess skruvar, inte helt lätt utan beskrivning.
Amanda åkte skolbuss själv hem. På kvällen frågade Hasse hur det hade gått då sa hon att "jag satte mig längst bak i bussen, och sen kom det en pojke och frågade Can I sit here? då sa jag No. Jag ville ju sitta själv."
På em bakade vi bullar och bjöd på vid poolen.
På kvällen spelade jag badminton med Anna igen. Barnen badade i poolen innan sängdags.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Amanda - vi ser att du lär dig mer o mer. Det gäller att hålla på sig.

höjden sa...

amanda det kanske är din blivande kille eller har pappa kommit med restriktioner när det gäller närmanden man ska alltid kolla upp föräldrarna först alltså om dom har nå klöver

Anonym sa...

Kul nu har det kommit roliga kommentarer. Men bättra er ni som läser kom med lite kommentarer.Är vi svenskar tråkiga bättra er eller vad tycker du Andreas ny datafreak. Kör hårt!!!!!!!