tisdag 5 februari 2008

Tisdag den 6 februari

Idag har det inte hänt något speciellt. Jag har varit på föräldrarmöte på morgonen. De har möten på konstiga tider men det beror väl på att de flesta mammor är lediga på dagarna. Mötet var egentligen för middleschool men det gällde betyg så jag var där och lyssnade i alla fall.
Skolan är uppdelad i flera delar kindergarden, elementery school 1-5, middleschool 6-8 och highscool 9-12. Alla har egna möten med rektorn 1 gång i månaden
Coffemorgnings har de också i klasserna där man träffas endast föräldrarna i klassen och fikar på morgonen och diskuterar ämnen som kommit upp. Hampus klass hade det imorse men det missade jag.
Amanda har varit på lekgrupp med Anna och jag kom dit lagom till lunch, men när jag kom så ville Amanda gå hem för det var mycket barn där och hon tyckte det var lite stökigt.

Nytt föräldrar möte på kvällen om IB programmet som Emma ska gå i höst. Det är ett internationellt program som man efter att man tagit examen kan söka till vilket universitet i världen som helst.Man kan faktiskt tom läsa svenska på det programmet.

Hasse är på väg tillbaka nu och sitter väl på planet nu. Det känns bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar ha fullt upp och vardagen är i full gång. Hasse är på väg hem, han längtade såååååååååååå mycket efter. Gävle va inte mycket att hurra för så han såg fram emot att få komma hem till er.